~ Its My Life.. Mr. Kr1ss aka Fitri Abdullah.. My Style.. ~
Anda Kini di Dunia Harimau Muda Bagi Makan Harimau atau Anda boleh Tengok Yang Lain.

~ Maafkan aku.. ~
Thursday, May 9, 2013 | 9:35 PM | 0 Harimau Comel
~ Assalamualaikum WBT dan Salam Sejahtera ~

Hari ini merupakan hari gelap bagiku kerana aku telah melukakan hati insan yang aku sayang. Nur Amierah Binti Adnan namanya.

Ya Allah, bertapa bodohnya aku ini kerana aku buat sesuatu yang disukai olehnya. Walaupun aku mulanya hanya untuk bergurau, namun begitu, tak ku sangka tarikkan beg yang aku buat membuatnya menangis. Ya Allah, aku telah buat lagi..

Betapa egonya diriku ini. Ya Allah.

Aku hanya boleh diam diri, memikirkan bodohnya aku ini..

Maafkan aku..

Cakaran Lama | Cakaran Baru
The Young Tigers

Fitri here.. Call me Rei if u want.. But most calls me Kriss in YM (Selangor 1).. From Malaysia.. Loves to listen to music.. Anything to ask... FACEBOOK... Enjoy reading..~

About Me
Laman Sembang Aku
Links
Entries



Navigations Here



MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com


Credit
Skin by : Iezanh Ijan
Others : A B C D
Edit By : Adeq
Best View : Google Chrome