~ Its My Life.. Mr. Kr1ss aka Fitri Abdullah.. My Style.. ~
Anda Kini di Dunia Harimau Muda Bagi Makan Harimau atau Anda boleh Tengok Yang Lain.

~ GUESS WHOSE BACK!! ~
Monday, May 6, 2013 | 10:48 PM | 0 Harimau Comel
Assalamualaikum WBT dan Salam Sejahtera ~

Terlebih dahulu, saya ingin mengucapkan ribuan TERIMA KASIH kerana ada yang masih lagi datang ke blog yang boleh di katakan tak ada update apa-apa yang baru pun dalam ini.

Hahaha


Sebenarnya, saya dah semakin sibuk dengan kehidupan saya di alam universiti, mahasiswa yang bakal menduduki peperiksaan akhir semester esok! (Sempat lagi update.. Rindu kowt!!)


Yang menjadi isu, saya boleh lupa password saya untuk LOGIN ke blog ini. Berapa banyak percubaan saya cuba, akhirnya, dapat la masuk.


Insya'Allah, selepas ini akan lebih kerap update blog ini.

Sekian.

ps: Nak cari tempat Gelanggang Badminton untuk dibeli/sewa untuk buat business.. Ada sape2 tau ktner??



Fitri Abdullah AKA Kriss

Cakaran Lama | Cakaran Baru
The Young Tigers

Fitri here.. Call me Rei if u want.. But most calls me Kriss in YM (Selangor 1).. From Malaysia.. Loves to listen to music.. Anything to ask... FACEBOOK... Enjoy reading..~

About Me
Laman Sembang Aku
Links
Entries



Navigations Here



MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com


Credit
Skin by : Iezanh Ijan
Others : A B C D
Edit By : Adeq
Best View : Google Chrome