~ Its My Life.. Mr. Kr1ss aka Fitri Abdullah.. My Style.. ~
Anda Kini di Dunia Harimau Muda Bagi Makan Harimau atau Anda boleh Tengok Yang Lain.

~ Guess whose back?? ~
Sunday, July 22, 2012 | 7:32 AM | 0 Harimau Comel
Assalamualaikum WBT dan Salam Sejahtera ~

Wah, dah lama dah tak update blog seyh.. Last2, time puasa gak baru tulis. Terima kasih saya ucapkan kepada rakan-rakan semua yang masih setia menunggu post baru (ataupun tidak.. Hahaha).. Tapi apa-apapun, terima kasih sekali lagi saya ucapkan.

Apakah perkembangan terbaru saya?

Buat masa ini, saya sedang menikmati cuti sebelum permulaan sem baru pada 30hb Julai ini.. Pejam celik, dah nak mula sudah. Puasa pun dah bermula, dan rasa syukur juga kerana dapat menunaikan ibadah puasa pada tahun ini.


Apa cerita menarik??

Tak ada buat masa ini.. Tetapi, sebenarnya banyak benda nak tulis.. Cuma tak tahu mana nak mula.. Hehe.. Al maklum la.. Dah lama tak menulis di blog ini ;) *pemalas betul sy ni kan2?? hahaha*

Insya'Allah, ada masa saya akan update sesuatu di blog ini .

Terima kasih ~

Peace!! ^^ ~

Cakaran Lama | Cakaran Baru
The Young Tigers

Fitri here.. Call me Rei if u want.. But most calls me Kriss in YM (Selangor 1).. From Malaysia.. Loves to listen to music.. Anything to ask... FACEBOOK... Enjoy reading..~

About Me
Laman Sembang Aku
Links
Entries



Navigations Here



MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com


Credit
Skin by : Iezanh Ijan
Others : A B C D
Edit By : Adeq
Best View : Google Chrome