~ Its My Life.. Mr. Kr1ss aka Fitri Abdullah.. My Style.. ~
Anda Kini di Dunia Harimau Muda Bagi Makan Harimau atau Anda boleh Tengok Yang Lain.

~ Pasal blog je pun?? Adooyaii ~
Sunday, December 11, 2011 | 6:02 AM | 0 Harimau Comel



Assalamualaikum WBT, Salam Sejahtera dan Salam 1 Malaysia ^^ ~

Terlebih dahulu, saya ingin mengucapkan terima kasih kepada anda semua yang masih lagi datang dan jenguk di blog saya yang tak sebeberapa ini ;) hehe. (Antara anda baca ataupun tidak, saya pun tak tahu tapi apa-apapun, thx again!!)~


Tujuan saya tiba-tiba sahaja nak menulis artikel ini kerana saya tertarik dengan post adik angkat saya yang kadang kala sembang dengan saya tentang hal-hal yang menarik. Ia berkaitan dengan kes tiru blog orang lain. ~


Ya Allah, bagi saya la kan.. Inikan dunia blogging. Kadang-kala blog anda pun ada juga tiru sedikit untuk menjadikan blog anda cantik. Betul ke tidak rakan-rakan bloggerku sekalian?? Macam saya sendiri, saya bukan mahir untuk meletakkan apa-apa 'widget' yang ada, apatah lagi untuk menjadikan blog saya lebih menarik? Boleh dikatakan saya akan pergi ke semua (ataupun sebahagian) blog untuk menjadikan bahan rujukkan untuk saya pelbagaikan lagi isi-isi dan juga 'background' blog saya. Semua akan buat begitu juga sebelum mencuba sendiri.. Betul kan apa saya cakap semua?? ~


Sampaikan jadi isu besar dan gaduh abis disebabkan blog yang hampir serupa. Saya pun tak faham sebenarnya. Dunia blog ini kan 'Open to all' ? Sampaikan perlu dipertikaikan sehingga gaduh satu dunia tahu. ~


Pesan saya untuk semua, janganlah disebabkan ada blog yang hampir serupa bentuknya macam anda, sanggup tu mencaci apa semua.. Tak perlu langsung kita berbuat begitu. Cuba jadikan blog anda lebih menarik ataupun sekurang-kurangnya tegurlah dengan bahasa yang elok.. Allah SWT (ataupun Tuhan untuk yang bukan beragama Islam) telah berikan kita Otak dan Akal, gunakan sebaik mungkin. ~


Sekian ^^ ~

PEACE!!! ~




Cakaran Lama | Cakaran Baru
The Young Tigers

Fitri here.. Call me Rei if u want.. But most calls me Kriss in YM (Selangor 1).. From Malaysia.. Loves to listen to music.. Anything to ask... FACEBOOK... Enjoy reading..~

About Me
Laman Sembang Aku
Links
Entries



Navigations Here



MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com


Credit
Skin by : Iezanh Ijan
Others : A B C D
Edit By : Adeq
Best View : Google Chrome