~ Its My Life.. Mr. Kr1ss aka Fitri Abdullah.. My Style.. ~
Anda Kini di Dunia Harimau Muda Bagi Makan Harimau atau Anda boleh Tengok Yang Lain.

~ Nafas baru ^^ ~
Thursday, December 15, 2011 | 1:18 AM | 0 Harimau Comel
Assalamualaikum WBT, Salam Sejahtera dan Salam 1 Malaysia ^^~


Terlebih dahulu, sekali lagi saya ingin mengucapkan terima kasih atas pertolongan (sbb bleh dikatakan semuanya dibantu oleh adek Jue) untuk membuatkan blog ni lagi cantik. Kelas kau Maria (tetibe lak! huahahaha) ~


Terima kasih tak terhingga kerana membantu saya (yang tak tahu ape2 neh.. malu gler seyhh..) untuk buat blog saya lagi menarik perhatian semua yang datang dan membaca. ~

ADEK JUE!! THX ALOT!! ~


Ha, sape kata adek-ku tak pandai buat sendiri? Siap belajar lagi dengan sifu dia untuk bantu buat blog saya jadi macam ini. ^^ Alhamdulillah ^^ Akhirnya nampak lagi smart, menarik dan juga simple (yang menepati cita rasa saya ^^ Thx again adekkk!!) ~


Insya'Allah akan update lebih lagi akan datang ya rakan-rakan blogger-ku? ^^ Sampai kita berjumpa lagi ^^ ~


PEACE!!!! ~

Cakaran Lama | Cakaran Baru
The Young Tigers

Fitri here.. Call me Rei if u want.. But most calls me Kriss in YM (Selangor 1).. From Malaysia.. Loves to listen to music.. Anything to ask... FACEBOOK... Enjoy reading..~

About Me
Laman Sembang Aku
Links
Entries



Navigations Here



MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com


Credit
Skin by : Iezanh Ijan
Others : A B C D
Edit By : Adeq
Best View : Google Chrome