~ Its My Life.. Mr. Kr1ss aka Fitri Abdullah.. My Style.. ~
Anda Kini di Dunia Harimau Muda Bagi Makan Harimau atau Anda boleh Tengok Yang Lain.

~ Harimau Muda mengaum di Australia ~
Thursday, December 1, 2011 | 10:56 PM | 0 Harimau Comel



Assalamualaikum WBT, Salam Sejahtera dan Salam 1 Malaysia ~

Terlebih dahulu, saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada adek Jue kerana membantu membuatkan blog ni nampak lagi ceria dan cantek (sbb abgnya xreti nk buat dan edit2 benda2 gini.. haha malu gler..) Tapi ape2 pun, credit again goes to Jue ^^ Thx yaa :D ~


Ok, berbalik kepada topik asal. Mesti anda semua tertanya-tanya apa yang skuad Harimau Malaya/Olimpik sedang lakukan sekarang ini? Untuk pengetahuan anda, squad Harimau Muda berada di Australia untuk membuat beberapa sesi latihan di sana dan juga mengadakan beberapa perlawanan persahabatan menentang kelab elit di sana.

Dengan beberapa muka-muka lama yang menghiasi Skuad Olimpik sudah kembali ke pasukan masing-masing untuk persiapan Musim baru Liga Malaysia dan beberapa nama digugurkan dari skuad, Ong Kim Swee berharap agar mereka (Skuad Olimpik) dapat menimba ilmu yang lebih di sana, sambil mencuba beberapa pemain yang baru untuk menguatkan lagi jentera pasukan yang ada sekarang.

Harapan saya, agar OKS dpt mencari lagi bakat2 baru yang terpendam supaya digilap di perlawanan persahabatan dan sekali gus melahirkan jaguhan baru seperti yang dipertunjukkan oleh Nazmi yang hanya berumur 17 tahun tetapi telah menunjukkan betapa bagusnya pelapis negara ini.


Berikut adalah antara info yang saya dapat, terima kasih kepada group page MALAYSIA NATIONAL FOOTBALL TEAM :-

Harimau Muda akan kembali ke Kem Latihan pd 5 Disember ini, dan pd 10 Disember Skuad ini akan ke Sydney, Australia, di sana skuad ini akan menentang 3 buah Kelab Elit di sana, sebagai persiapan menghadapi baki tiga lagi perlawanan aksi kelayakan Olimpik 2012, serta persediaan menempuh saingan Liga Singapura (Liga-S) pada Februari tahun depan.


~ SELAMANYA HARIMAU MALAYA, SELAGI KITA BERNYAWA. OH MALAYSA! KAU KEBANGGAAN KU!! ~

Peace out! ~




Cakaran Lama | Cakaran Baru
The Young Tigers

Fitri here.. Call me Rei if u want.. But most calls me Kriss in YM (Selangor 1).. From Malaysia.. Loves to listen to music.. Anything to ask... FACEBOOK... Enjoy reading..~

About Me
Laman Sembang Aku
Links
Entries



Navigations Here



MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com


Credit
Skin by : Iezanh Ijan
Others : A B C D
Edit By : Adeq
Best View : Google Chrome