~ Its My Life.. Mr. Kr1ss aka Fitri Abdullah.. My Style.. ~
Anda Kini di Dunia Harimau Muda Bagi Makan Harimau atau Anda boleh Tengok Yang Lain.

~ Try bawak gak kereta ~
Sunday, July 3, 2011 | 5:00 AM | 0 Harimau Comel
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera ^^ Salam 1 Malaysia gakkk ^^ ~


Di pagi-pagi yang gila sejuk ni, sy ingin share cerita sedikit.. Mungkin tak ada apa-apa sangat bagi anda semua yang lain, namun bagi saya, cukup bermakna.. Malam tadi (2hb Jun 2011-Sabtu), saya menemani rakan untuk pergi makan.. Katanya, maknya malas masak malam ini, so sy pn teman laa.. ~


Dan kebetulan juga, tengahari semalam (Sabtu), kereta tuuut sy yang sudah lama tidak kelihatan, muncul semula, selepas setahun menyewakan kepada orang lain.. (Kononnya korporat daripada Korea Selatan..) ~

Alhamdulillah, kereta tersebut dalam keadaan yang elok.. Namun begitu, apabila malam melabuh tirainya, saya pun dipaksa ayah, meminta tolong rakan saya yang ingin makan tu untuk mengisi minyak kereta tuuuuttt itu.. Apa lagi, gembira rasa di hati.. Namun begitu, kaki sy (seperti mana anda tahu apa yang berlaku kepada diri ini..) tidak begitu kuat untuk cuba memijak paddle minyak, mahupun brek.. Tapi, kerana gian sangat lama tak bawa kereta, cuba juga memandunya dan Alhamdulillah selamat pergi dan kembali kerumah.. ~


Itu sahaja buat masa ini ;) Kepada Zack, thx bro sbb teman aku dan juga walaupun aku ingat aku tidak kuat untuk memandu dan juga memijak paddle.. Tapi cuba juga.. Haha.. Thx juga kt budak2 futsal yang ak jumpa tadi.. Thx all ^^ ~


Peace out!

Deejay Kriss Fitri Abdullah

Cakaran Lama | Cakaran Baru
The Young Tigers

Fitri here.. Call me Rei if u want.. But most calls me Kriss in YM (Selangor 1).. From Malaysia.. Loves to listen to music.. Anything to ask... FACEBOOK... Enjoy reading..~

About Me
Laman Sembang Aku
Links
Entries



Navigations Here



MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com


Credit
Skin by : Iezanh Ijan
Others : A B C D
Edit By : Adeq
Best View : Google Chrome