~ Its My Life.. Mr. Kr1ss aka Fitri Abdullah.. My Style.. ~
Anda Kini di Dunia Harimau Muda Bagi Makan Harimau atau Anda boleh Tengok Yang Lain.

~ Senyumlah... Come on Fitri! ~
Friday, July 1, 2011 | 1:54 AM | 2 Harimau Comel
Wah, pening lak kepalaku ini.. Namun lega bila dapat berjalan sedikit.. ~

Tadi try pergi Selayang Mall dgn bertongkat.. Wah, siksa juga rasanya.. Nak tau kenapa ku pergi ke sana?? Utk membantu kwnku masuk kerja ;) ape2 pn best2 dpt lepak dgn dye.. He's one of my best Indian friend i ever had :D Thx Ivan ^^ ~

Walaupun ku berjalan sgt perlahan, tp kami still brsembang.. Hehe.. Tp akhirnya kteorg duduk gak sbb kakiku xlarat nak berjalan, saket sgt2.. ~


Lama gak kami lepak, dan harap2 dapat gak lepak lagi next time ^^ Sampai je rumah, ku letih sgt.. Rehat sampai kul 11mlm td, br rse ok.. Itu pun rasa mcm trtekan sgt.. Tak tau kenapa diriku rasa tertekan.. ~

Haiz.. Dah jadi lumrah sebab diriku ini mcm ini.. Mungkin dosa byk sgt smpai ku ditimpa kesusahan.. Ya Allah, aku harapkan diriku ini dapat meneruskan kehidupanku ini.. Amin.. ~

Buat masa ini, ku hanya menggukir senyuman yang terpaksa kerana ku ingin rakan-rakanku ceria dan tidak tahu duka laraku ini.. ~


Peace Out!!

Deejay Kriss Fitri Abdullah

Cakaran Lama | Cakaran Baru
The Young Tigers

Fitri here.. Call me Rei if u want.. But most calls me Kriss in YM (Selangor 1).. From Malaysia.. Loves to listen to music.. Anything to ask... FACEBOOK... Enjoy reading..~

About Me
Laman Sembang Aku
Links
Entries



Navigations Here



MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com


Credit
Skin by : Iezanh Ijan
Others : A B C D
Edit By : Adeq
Best View : Google Chrome