~ Its My Life.. Mr. Kr1ss aka Fitri Abdullah.. My Style.. ~
Anda Kini di Dunia Harimau Muda Bagi Makan Harimau atau Anda boleh Tengok Yang Lain.

~ Rindulah!! ~
Tuesday, July 5, 2011 | 3:58 PM | 0 Harimau Comel
Assalamualaikum Semua dan Salam Sejahtera ^^ ~


Post arini senang je, berkaitan rindu.. ~

Seperti insan lain yang mempunyai rasa rindu, tak kiralah anda rindu kepada keluarga, rakan-rakan, sahabat anda, kekasih anda, haiwan anda ataupun apa-apa sahaja ^^ ~

Bagi sy, definitely rindu rakan-rakan semua disamping rindu untuk bersukan.. Sejak mengalami accident, tak dapat sangat peluang untuk bersama-sama rakan-rakan sy kerana sukar untuk berlepak bersama mereka.. Anggapan saya, jika saya pergi juga untuk melepak, kemungkinan besar saya menyusahkan mereka dan terpaksa 'limit'kan time mereka untuk enjoy.. ~


Sukar sebenarnya menjadi orang yang sakit ni.. Haha adoih2.. Pesan saya untuk anda semua, agar anda berhati-hati.. Jikalau sakit, kemungkinan besar anda tidak dapat menjalankan kehidupan yang normal semula sukar.. Tambah lagi jika melibatkan kes patah tulang.. ~

Setelah dapat membawa kereta sedikit walaupun tak berapa jauh sangat, cuma di kawasan dekat rumah dan juga di taman yang berhampiran, saya pun cuba mengambil masa tersebut untuk berjumpa beberapa rakan-rakan yang rapat.. Alhamdulillah, dapat melepaskan rasa rindu tersebut dengan borak-borak walaupun borak kosong sahaja.. Hehe.. ~


Ok lah, setakat ini sahaja ;) ~

Peace Out!!~

Deejay Kriss Fitri Abdullah

Cakaran Lama | Cakaran Baru
The Young Tigers

Fitri here.. Call me Rei if u want.. But most calls me Kriss in YM (Selangor 1).. From Malaysia.. Loves to listen to music.. Anything to ask... FACEBOOK... Enjoy reading..~

About Me
Laman Sembang Aku
Links
Entries



Navigations Here



MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com


Credit
Skin by : Iezanh Ijan
Others : A B C D
Edit By : Adeq
Best View : Google Chrome