~ Its My Life.. Mr. Kr1ss aka Fitri Abdullah.. My Style.. ~
Anda Kini di Dunia Harimau Muda Bagi Makan Harimau atau Anda boleh Tengok Yang Lain.

~ Bodohkah aku? ~
Friday, July 1, 2011 | 3:42 AM | 0 Harimau Comel
Mungkin diriku ini tak sehebat yang disangka anda semua.. Ada yang menganggap diriku ini besar, mesti kuat je selalu dak ni.. ~


Haha.. Mungkin ada sesetengah benda tu betullah tapi apabila melibatkan kawan, ku cepat mengalah.. Dah jadi lumrah hidupku, melebihkan kebahagiaan rakan-rakanku daripada diriku ini.. Tapi kadang-kala aku pun menyusahkan mereka juga.. (Sori ya rakan2ku..hehe).. ~


Bodohkah aku? ~

Itulah pertanyaan yang selalu bermain difikiranku ini.. Selalunya ku akan cuba pertahankan rakan-rakanku lebih dari diriku sendiri.. Ku lebih gembira berkongsi masalah mereka dan cuba juga buat mereka gembira, walaupun diriku sengsara.. ~

Dan Alhamdulillah, ada yang berterima kasih kerana membuat mereka happy kembali, walau sedih mana sekalipun, namun selepas itu mereka gembira semula.. Walaupun ku tidak bersuara, namun mereka gembira dapat meluahkan apa yang terbuku di hati.. ~


Bodohkah aku? ~

Ku hanya berharap agar semuanya bahagia... Tapi ada pula yang mengatakan "ko neh lebihkan org lain je.. Biarlah dgn dunia mereka.." Tapi bagiku.. Ku tak suka jika org berkata begitu.. Aku lebih gembira kalau rakan-rakanku sendiri lebih bahagia daripadaku.. Kerana ku tahu, jika mereka bahagia, ku lagi lega kerana dapat membantu.. Kalau tidak membantu pun, sekadar menggurangkan kepedihan hati mereka.. ~


Jadi, bodohkah aku?? ~

Melihat kamu semua bahagia? Tiada yang bergaduh? Tiada yang bersedih? Dan tiada yang ingin melakukan sesuatu yang menyesalkan diri tu?? ~

Susah ke untuk kita teruskan persahabatan ini..? Sukar ke untuk jujur dengan diriku ini..? Aku mungkin bodoh.. Aku mungkin lurus bendul.. Namun aku masih lagi mempunyai hati...~


Bodohkah aku....? ~


Peace out... ~

Deejay Kriss Fitri Abdullah ~

Cakaran Lama | Cakaran Baru
The Young Tigers

Fitri here.. Call me Rei if u want.. But most calls me Kriss in YM (Selangor 1).. From Malaysia.. Loves to listen to music.. Anything to ask... FACEBOOK... Enjoy reading..~

About Me
Laman Sembang Aku
Links
Entries



Navigations Here



MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com


Credit
Skin by : Iezanh Ijan
Others : A B C D
Edit By : Adeq
Best View : Google Chrome