~ Its My Life.. Mr. Kr1ss aka Fitri Abdullah.. My Style.. ~
Anda Kini di Dunia Harimau Muda Bagi Makan Harimau atau Anda boleh Tengok Yang Lain.

~ Membantu ^^ ~
Friday, June 24, 2011 | 6:11 AM | 0 Harimau Comel
Alhamdulillah akhirnya walaupun diriku tak la berapa pandai nak mengajar orang macam mana nak buat blog tapi setelah dua hari walaupun berdeejay, sempat lagi diriku mengajar 2 orang sahabat rapat ^^ ~

1. Sha ataupun Deejay Shahara ;)

Best sebab mengajar Sha sebab Sha dapat input sikit je terus paham dan akhirnya blog sha lagi nampak best dari pageku.. Sampaikan den sendiri yang siap bertanyakan kat Sha macam mana buat ^^ ~

2. Yunn

Baru siap kul 3lebih tadi, 2jam sebelum ku postkan entry baru ni ;) Aleh-aleh baru je belajar, perhhh.. Profile dye nampak lawa gak la ;) ^^ ~

Kepada kedua-duanya, tahniah dan WELCOME TO THE WORLD OF BLOGGERS ^^ ~

Peace out~

Deejay Kriss Fitri Abdullah ~

Cakaran Lama | Cakaran Baru
The Young Tigers

Fitri here.. Call me Rei if u want.. But most calls me Kriss in YM (Selangor 1).. From Malaysia.. Loves to listen to music.. Anything to ask... FACEBOOK... Enjoy reading..~

About Me
Laman Sembang Aku
Links
Entries



Navigations Here



MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com


Credit
Skin by : Iezanh Ijan
Others : A B C D
Edit By : Adeq
Best View : Google Chrome