~ Its My Life.. Mr. Kr1ss aka Fitri Abdullah.. My Style.. ~
Anda Kini di Dunia Harimau Muda Bagi Makan Harimau atau Anda boleh Tengok Yang Lain.

~ Malaysia vs Taiwan (Chinese Taipei) ~
Wednesday, June 29, 2011 | 7:54 AM | 0 Harimau Comel



Welcome semua ;)~

Kepada semua yang cintakan bola sepak tanah air, adakah anda sedia dengan perlawanan malam ini?? Perlawanan diantara Malaysia vs Chinese Taipei (Taiwan)? Anda semua mesti tahu yang mereka bakal berentap untuk saingan ke Piala Dunia nanti.. ~

Bagi saya sendiri, ini adalah yang dinanti-nantikan oleh semua untuk kita pastikan yang Malaysia layak ke pusingan seterusnya.. Dan yang penting, Malaysia perlu menjaringkan gol yang banyak pada hari ini untuk memastikan tekanan di tempat lawan tidak sukar..~





Hari ini, perlawanan akan dilangsungkan di Stadium Bukit Jalil, pada pukul 8:30pm atau 8:45pm. Bagi mereka yang ingin membeli tiket, anda boleh lakukannya hari ini tapi dinasihatkan supaya beli awal sikit, saya jamin ramai penonton akan membanjiri stadium pada hari ini.. ~

Harga tiket?? Perh murah beb! Rm5 utk kanak-kanak.. dan RM30/20 utk grandstand dkt dgn padang barisan bawah.. Ala, murah la tu kan?? Kalau semua asyik-asyik boleh beli harga tiket RM150 cmtue utk tgk EPL main, dan harga smpai RM250 utk tgk konsert, tak kan RM30 pun tak boleh nak keluarkan?? ~

Tunjukkan semangat kita sebagai rakyat Malaysia dgn membanjiri Stadium Bukit Jalil dan sokonglah pasukan Harimau Malaya kita.. Tanah tumpahnya darahku Malaysia!~

(ps: Tahun ni, trpaksalah lupakan niat saya utk ke stadium dan sokong Malaysia.. Sbb injured.. Kaki patah.. hehehe.. Apa2 pun sy akan sokong dan berdoa dari sni! Amin2.. MALAYSIA BOLEH!!) ~

Cakaran Lama | Cakaran Baru
The Young Tigers

Fitri here.. Call me Rei if u want.. But most calls me Kriss in YM (Selangor 1).. From Malaysia.. Loves to listen to music.. Anything to ask... FACEBOOK... Enjoy reading..~

About Me
Laman Sembang Aku
Links
Entries



Navigations Here



MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com


Credit
Skin by : Iezanh Ijan
Others : A B C D
Edit By : Adeq
Best View : Google Chrome