~ Its My Life.. Mr. Kr1ss aka Fitri Abdullah.. My Style.. ~
Anda Kini di Dunia Harimau Muda Bagi Makan Harimau atau Anda boleh Tengok Yang Lain.

~ Wee.. ~
Monday, December 6, 2010 | 12:38 AM | 0 Harimau Comel
~ Adakah aku pernah berkata apa-apa??

Tidakkah ku hanya menyepi, hilang tanpa arah..

Namun kau tetap jua memilih sebaliknya..

Pilihan mu sendiri, bukannya aku..

Kerana ku tidak mahu aku menjadi pemusnah kebahagiaan orang lain..

Hanya kerana kau masih sayangi ku..



Memang pelik..

Tapi akhirnya ku tahu jua..

Mungkin juga silap aku, dan mungkin juga tidak..

Apa yang difikir, tidak dapat ku baca..

Aku mungkin bodoh, juga sama sekali teruk..

Kerana ku tidak tahu yang dirimu telah ada yang bertahta sebelum ku..

Masa kan ku tahu semua ini?? Kerana selama ini ku ingat dirimu hanya untuk ku sahaja..



Dan pabila ku tahu yang dirimu sudah berpunya, perlukah aku masih berpegang kepadamu?

Dan membiarkan orang yang telah bersama dengan mu kecewa kerana ku??

Aku mungkin masih sayangkan mu.. Namun aku tak sanggup dipermainkan sebegini..

Apakan daya, ku hanya insan biasa.. ~

Cakaran Lama | Cakaran Baru
The Young Tigers

Fitri here.. Call me Rei if u want.. But most calls me Kriss in YM (Selangor 1).. From Malaysia.. Loves to listen to music.. Anything to ask... FACEBOOK... Enjoy reading..~

About Me
Laman Sembang Aku
Links
Entries



Navigations Here



MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com


Credit
Skin by : Iezanh Ijan
Others : A B C D
Edit By : Adeq
Best View : Google Chrome