~ Its My Life.. Mr. Kr1ss aka Fitri Abdullah.. My Style.. ~
Anda Kini di Dunia Harimau Muda Bagi Makan Harimau atau Anda boleh Tengok Yang Lain.

Luahan hati dahulu :">
Sunday, November 23, 2008 | 7:22 PM | 3 Harimau Comel
Ntah la...

Sometimes aku pikir diri aku tidak diperlukan...

Kawan ader, tp kekadang backstabbing...

Nk kata aku buat silap dgn diorg... Well, maybe aku ader tp... Xkn la smpai skrg aku dikutuk... Dicaci... Aku xphm kekadang...
Dh cuba brbaik, tp xdiendahkan... Spt diprgunakan mcm orng trbiar...
Dh cuba jd supportive friend tp, masih disalah angapkan...
Aku xkisah kalau korunk pikir aku xdeserve jd friend korunk but... As least show some respect dudes/ladies...

Kekadang aku pikir aku nie btul ke bley brkwn dgn korung? Or maybe aku just annoying too much tat u think aku nih bodo gler nk brkwn dgn korunk... Well, just be honest k? Jujurlah... Sbb kejujuran je yg bley kekalkan friendship yg ader, eventhough dh lama brkwn...
Jgnla memprbodohkan diri sndiri dgn pretend to be nice... Because, 2lah reason friendship yg brkekalan lama tetiba retak brgitu saja... Jadilah diri korunk yg sbenar... Xyah nk sorok2 mcm tikus mondok...

Ntah la, aku kekadang kecewa gak... Hanya Allah jer yg tau ape yg aku dok pikirkan... Aku doakan korunk bahagia... 2 jer yg aku bley g tau n brharap kt korung... Kalo bley, sedarla k? Ingat, hidup kita xlama... Lagi trpendam ko nyer prasaan, lg truk n trluka ati korunk... Kalo aku ader utang dgn korunk, bg tau... Aku try to lunaskan utang 2... Kalo baik ati, halalkn je... Insyaallah, Allah akan blas blek prbuatan korunk yg baik 2... Aku arap honesty drpd korung, x lebey dr itu...

Kalo aku ader slh dan silap... Tolong la maafkan aku dr hujung rambut ke hujung kaki... Zahir dan batin... Moga korung success slalu...

Inilah luahan ati aku yg trpendam sjak dr dulu lg...

Cakaran Lama | Cakaran Baru
The Young Tigers

Fitri here.. Call me Rei if u want.. But most calls me Kriss in YM (Selangor 1).. From Malaysia.. Loves to listen to music.. Anything to ask... FACEBOOK... Enjoy reading..~

About Me
Laman Sembang Aku
Links
Entries



Navigations Here



MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com


Credit
Skin by : Iezanh Ijan
Others : A B C D
Edit By : Adeq
Best View : Google Chrome